Zašto mi

1. Garancija na usluge

Dajemo potpunu garanciju na poštivanje svih zakonskih odredbi i rokova, u protivnom refundiramo sve, eventualne, troškove kazni i kamata. Prema zakonu ste vi, kao poduzetnik, odgovorni za svoje računovodstvo, ali u Ugovoru s nama mi preuzimamo odgovornost, za vaše bezbrižno poslovanje.

2. Iskustvo i stručnost

Naši djelatnici prosječno imaju iskustva preko 15 godina u računovodstveno, financijskim poslovima. Godišnje ulažemo više od 10.000,00 kn po zaposleniku na edukacije usko povezane s našim poslovanjem.

3. Kompletna usluga

Za Vas pratimo sve zakonske i porezne regulative, te Vas pravovremeno obavještavamo. Nemate potrebe jurcati okolo po šalterima, zvati nebrojene brojeve provjeravajući što i kada morate izvršiti.

4. Korisni savjeti

Savjetujemo Vas kako platiti manje poreza, kako poboljšati vlastito poslovanje, kako biti uspješniji poslovnoj organizaciji.

5. Inovativne tehnologije.

Knjigovodstvo u oblaku, za sigurnu pohranu sve dokumentacije i prestanak gomilanja registratora i papira. Sva dokumentacija čuva se na sigurnim i zaštićenim serverima te je pristup moguć u bilo kojem trenutku s bilo kojeg mjesta.

6. Realne cijene

Nismo najjeftiniji na tržištu, jer i nudimo više. No nismo niti nerealno skupi te smo prilagođeni za svačiji đep.

7. On-line poslovanje

Ne morate nas nikada sresti. Sve možemo obaviti on-line, čak i potpisivanje Ugovora. Na taj način štedite Vaše vrijeme a time i novac. Ako Vam je ipak draže klasično poslovanje i to možemo. Čak po dogovoru dolazimo po Vašu dokumentaciju.

Sva financijska pitanja prepustite našem timu

Nove poduzetnike savjetujemo i vodimo skroz od izrade i predaje poslovnog plana za dobivanje potpora za samozapošljavanje, do otvaranja poduzeća, prijave na poreznu, mirovinsko osiguranje, otvaranja računa u banci, do samog pokretanja poslovanja.

Kontaktirajte nas
Placeholder